Er dette portugisisk?

Her kan alle gjøre som de selv vil. La oss diskutere alt som ikke har med planter og hage å gjøre.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Er dette portugisisk?

Innlegg orm Søn Jun 19, 2016 16:38

Plutselig har jeg fått nytt språk på Facebook. Regner med at det er mulig å endre til norsk igjen, men da jeg hverken kan spansk el. portugisisk skjønner jeg ikke hva jeg skal klikke på.
Jeg har nå: Pagina initial - Encontrar amigos - Publicar og Novos grupos etc. Akkurat det forstår jeg, men .............
Får jo norske innlegg på norsk så jeg kan holde meg oppdatert om mine nærmeste, men synes det er trøblete. Ikke vet jeg hvordan dette har skjedd heller. Må vel mer til enn uforvarende å komme borti en tast. Er usikker på hvor jeg skal gå inn for å endre språk også, for når jeg prøver er alt uforståelig.
Kan noen hjelpe ?
orm
Turbobruker
Turbobruker

Re: Er dette portugisisk?

Innlegg Grønnpia Søn Jun 19, 2016 17:07

Klikk på pilen øverst til høyre (bortenfor hengelåsen) og velg innstillinger. Da får du opp en liste på venstre side, og der kan du velge språk. Hvis du ikke forstår språket, så er det valget rett under Blokkering, markert med et innkjøring forbudt- skilt.

Håper det hjelper!
Har endelig fått hage! Stjørdal, H3/4
Grønnpia
Har snakketøyet iorden, ja
Har snakketøyet iorden, ja

Re: Er dette portugisisk?

Innlegg orm Søn Jun 19, 2016 21:38

Takk for hjelp. :jump: Hadde jo klikka den pilen før. Nå visste jeg at det lå der. Fant 'configuraciones' og klikka det. Alt var på portugisisk, så jeg måtte finne ut hva språk het. Etter noen søk fant jeg ordet 'idioma'. Flere valg der, men klikket der jeg trodde de spurte om hvilket språk jeg ville bruke. Ren gjetning, men etter å ha klikket denne, forandret de andre 'mulighetene' seg til norsk.
Lurer jo på hvordan dette har skjedd og om jeg har fått noe styggedom på pc-en.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Pusterommet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest