Jeg har kun vært innom FB i noen korte øyeblikk det siste året, og synes det er deilig å slippe det evinnelige "maset". Det er mange spennende hagegrupper og mye fin inspirasjon å finne der, men jeg blir innmari sliten av det også. De (FB) prøver hele tiden å dra deg inn i denne "verden" og gjør alt for å holde deg der. Jeg var snar til å skru av varsler på mobilen for det plinget i ett sett, og da får jeg bare fnatt altså. Vil gjerne ha kontroll over min egen tid og slippe å bli "invadert"..
Det er nok ikke slik at jeg kommer til å holde meg helt unna, men må bare ha pauser fra den galskapen!
Synes nesten litt synd på dagens ungdom som ikke har opplevd en verden uten Facebook, Twitter, Tik Tok, Instagram og alt annet som finnes.Ungdomstiden kan være utfordrende for mange, og når det nesten blir en konkurranse om å bli mest sett, være penest, flinkest, ha flest likes osv, så blir det ikke enklere...Og føler du deg ikke pen nok, kan du enten fikse på bildene du legger ut, eller du kan ta plastiske operasjoner. Og så har du alle nett-trollene og alt de kan "lire ut av seg" og gjemme seg bak et dekknavn..

. Vi hadde det nok litt lettere før!