Planter til hagemessa

Alt hagerelatert vi ikke vet hvor ellers vi skal plassere.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Planter til hagemessa

Innlegg timanna Fre Mar 10, 2017 23:23

Er det noen som har forsådd seg i år? I så fall vil vi veldig gjerne ha litt av overskuddet :)
Siden messa er i slutten av april, er det sikkert mange som kan dele stauder? Vi vil gjerne ha alt som er grønt!
Særlig populært har det vært med jordskokker, blåveis, snøklokker, blodbeger og alle sorter matplanter, men absolutt alt er velkomment.
I tillegg vil vi gjerne ha hageblader/bøker som du har lest ut, og alt annet hagerelatert.
Kom med det! Det er sikkert mulig å skaffe transport, det pleier å gå seg til. :)
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Re: Planter til hagemessa

Innlegg Anne på Moseplassen Lør Mar 11, 2017 17:28

Så gøy at det blir messestand i år også! Kom faktisk inn for å sjekke det nå så jeg kunne nevne det i en artikkel jeg holder på med for Hagemessebladet.

Jeg har ikke så mye å by på ettersom jeg akkurat har flytta, men ettersom det er så sent så kan det jo hende jeg kan spa opp noe som kan deles i hagen til Mor. Tørr ikke love noe, men skal prøve å få det til :)
Anne. (Jeg brukte tidligere navnet Markblomst).

Min hageblogg Moseplassen Norske hageblogger (hagedagbøker) samlet på en plass Hageblogger.no
Instagramprofil
Brukerens avatar
Anne på Moseplassen
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg timanna Lør Mar 11, 2017 18:53

Det var fint! Vi tar imot alt! :D
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg orm Man Mar 13, 2017 13:22

Dårlig med såing her i år, bare blodbeger og litt chili. Etter som vi skal en tur sørover, er det liten vits å så noe som kanskje er krepert når man kommer hjem. Litt kaldt i drivhuset for frøplanter ennå. Får se hva jeg har i hagen. Ellers har vi kassevogna på verksted nå. EU-kontroll. Kilometermessig har den ikke gått så langt, men begynner å bli gammel. Var litt i tvil om hvor mye vi skulle koste på den, men den er grei å ha. Blant annet kjører vi bort enormt mye hageavfall med den. Vi fikk en pris på merkeverksted - og den gikk ned 7000 kr. da et annet verksted, som skulle være greit, sjekket den. Så går den vel i to år til.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg timanna Man Mar 20, 2017 22:54

Er det noen som har flere frøplanter enn de rår med? Gi dem til oss! :D
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Diverserommet

Hvem er i forumet