Et lite hjertesukk

Alt hagerelatert vi ikke vet hvor ellers vi skal plassere.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Re: Et lite hjertesukk

Innlegg Vigdis Søn Mar 17, 2019 21:26

Jeg skulle gjerne hjulpet til, timanna, men helsa har sine begrensninger. Ingen tvil om at du har vært drivkraften for stand de siste årene, og jeg skjønner godt at du kommer med et hjertesukk. I fjor hadde jeg en temmelig lang tråd om Roser her på hagegal, men i år har jeg ikke kommet i gang på forumet. Hagebloggene og Facebook tar mer og mer over aktiviteten ser vi. Det er synd for det er samlet svært mye god informasjon her både i artikler på Forsiden og i i alle trådene som jeg nødig ser forsvinne.

Jeg tror svaret på passiviteten hos gamle medlemmer også ligger i at man er over det grunnleggende behovet for kunnskap og deling av kunnskap. Noen opplever nok også at det er tungvint å bruke forumet sammenlignet med Facebook. Personlig er jeg ikke glad i FB-gruppene. Det er altfor flyktig for meg med mange overfladiske svar, med unntak av enkelte grupper. Jeg har blogg, men ser nå at mange flytter over til Instagram og det prøver jeg ut selv. Det har kommet flere gode innspill her til aktivitet. Pga helsa har det vært veldig flott for meg å ha det digitale tilbudet som forumet har vært. Jeg har lært svært mye og jeg håper at all infoen kan beholdes. Jeg kan godt bidra med det som jeg kan gjøre hjemmefra.
Brukerens avatar
Vigdis
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Gundad Tor Mar 28, 2019 10:56

Hyggeleg å sjå deg her iallfall, Vigdis! :)
Alt godt - min blogg om alt det gode i livet
Brukerens avatar
Gundad
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg timanna Tor Mar 28, 2019 11:28

Beklager at jeg ikke har svart, Vigdis! Jeg skjønner godt at helsa skranter, selv sliter jeg med vond rygg. Men det går nok! Det er jo så moro! :star:
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Forrige

Gå til Diverserommet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester