Ny hostabok

Del gleder og sorger i bøkenes verden.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Ny hostabok

Innlegg Iris Tor Des 16, 2010 10:42

Så er den endelig kommet, The Book of Little Hostas. Dette er er en bok som kun omhandler de små og de veldig små hostaene. Det har etterhvert blitt mange til salgs av disse i de siste årene, så en egen bok om de var på høy tid ;)
Boken er et must for alle hostasamlere, og anbefales på det varmeste!
Hilsen Marit

Cura ut valeas - Take care

Hjemmeside

Hageblogg
Brukerens avatar
Iris
Hagegal
Hagegal

Re: Ny hostabok

Innlegg reidunn Lør Des 18, 2010 10:43

Har du fått den? Jeg bestilte den for leeeenge siden, men har to ganger fått beskjed om at den er forsinket i produksjon. Jeg har fortsatt håp om at den blit julens favorittbok i år- :gira:
reidunn
Brukerens avatar
reidunn
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Iris Søn Des 19, 2010 10:37

Ja, jeg har fått kjøpt den av ei som hadde fått bestilt dobbelt fra Amazon.com. Så Amazon har i hvertfall fått den. Jeg bestilte den opprinnelig fra et annet firma, men de har ennå ikke fått den. Så det varierer åpenbart mye når de enkelte firmaer får inn nye bøker.

Reindun, får håpe du får favorittboka til jul da! :)
Hilsen Marit

Hjemmeside

Hageblogg
Brukerens avatar
Iris
Hagegal
Hagegal

Innlegg reidunn Tir Des 28, 2010 17:45

Iris skrev:Ja, jeg har fått kjøpt den av ei som hadde fått bestilt dobbelt fra Amazon.com. Så Amazon har i hvertfall fått den. Jeg bestilte den opprinnelig fra et annet firma, men de har ennå ikke fått den. Så det varierer åpenbart mye når de enkelte firmaer får inn nye bøker.

Reindun, får håpe du får favorittboka til jul da! :)

Jeg bestilte på Amazon.uk - og fikk den i dag sammen med frøboksen, så her er det dilemma i stua. Den var trykt i China. Innholdet ser spennende ut mad mange fine bilder. :gira: :dream:
reidunn
Brukerens avatar
reidunn
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Iris Ons Des 29, 2010 10:24

Reidunn, så bra at du fikk den såpass fort da. Ja, det er en flott bok med mange fine bilder og omtaler av små hosta. Du får lese og studere frøboksen om hverandre :lol:
Hilsen Marit

Hjemmeside

Hageblogg
Brukerens avatar
Iris
Hagegal
Hagegal

Innlegg reidunn Tor Des 30, 2010 9:48

Iris skrev:Reidunn, så bra at du fikk den såpass fort da. Ja, det er en flott bok med mange fine bilder og omtaler av små hosta. Du får lese og studere frøboksen om hverandre :lol:

Ja, her blir lesedag i dag. Etter uker med mange minusgrader og snø så er her +4 og regn. Har julas første fridag, og var tenkt oss en tur til Rauma, men her skyter is så vi kommer oss ikke på veien med bil før Strømannen har vært på besøk. (Har en lei bakke med sving) --
Men tror dere jeg er lei meg for det??? :dream: :hair: - bok, frøboks og vårdrømmer får min tid i dag.
reidunn
Brukerens avatar
reidunn
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Gå til To om boka

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest