Claus Dalby

Del gleder og sorger i bøkenes verden.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Re: Claus Dalby

Innlegg aiaus Fre Feb 07, 2014 21:48

Ja , denne boka kan virkelig anbefales. Det er store flotte bilder ,og lettlest er den og. Over 400 sider så det er ei bok som ein ikkje kan forsåvidt lese på ,for den er stor og tung. Trur Claus Dalby lager bøker for at folk skal virkelig kose seg med bøkene ,og ikkje for å tene mest mulig på dei. Det er mange spennande bøker som han har skreve som er kjekkt å ha i bokhylla det er iallfall sikkert.
aiaus
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg magnolia Søn Feb 09, 2014 14:12

Gleder meg! Boka er bestilt og vil være meg i hende i løpet av 2-4 dager. Nå vil resten av vinteren gå som en røyk.
Brukerens avatar
magnolia
Hagegal
Hagegal

Innlegg magnolia Tir Feb 18, 2014 9:30

For en skuffelse :shock: Bildene er utrolig blasse, alt er lyst grågrønt med et svakt gulgrønnskjær, alle plantene går i ett. Det er synd at forlaget har valgt denne blasse stilen. Jeg får ikke noe ut av den og vil levere boka tilbake.
Hva mener dere som har lest den?
Brukerens avatar
magnolia
Hagegal
Hagegal

Innlegg aiaus Tor Feb 20, 2014 20:23

Huff da, eg synes boka er knallflott. Store klare bilder og kjekke kommentarer til. Plantene er også nemnt med latinske namn , så det går an å finne meir ut av plantene på nettet viss ein ynskjer det. Det er altså den hvide have du meiner?
Eg kjøpte den på capris . Og fekk den i posten veldig snart etter at eg hadde bestilt den.
Men viss du synes den er blass og ikkje etter din smak , håper eg du får bytte den inn att. :D
aiaus
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg magnolia Tor Feb 20, 2014 20:50

Er det ikke blasse lysegrønne farger på bildene i din bok, eller er det "vanlige" farger? Kanskje det er en feil ved mitt eksemplar. Men nå har jeg sendt boka i retur.
Brukerens avatar
magnolia
Hagegal
Hagegal

Forrige

Gå til To om boka

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest