Skift til PC-stil
Del gleder og sorger i bøkenes verden.
Skriv et svar

Gunda's kokebok !

Man Aug 29, 2011 20:05

Uansett hvor mange kokebøker du har.....denne MÅ du ha ! :hair:
Smalhans
Det er ikke ofte jeg leser en kokebok fra perm til perm...sånn med en gang ....men det har jeg gjort i dag. :mrgreen:

Re: Gunda's kokebok !

Man Aug 29, 2011 20:06

Jeg bestilte den før kl to i dag for å få en signert utgave :D Gleder meg til den dumper ned i postkassa :jump:

Man Aug 29, 2011 20:11

Her har det også vore kokeboklesing i dag :D

Man Aug 29, 2011 20:46

Kokebøker er (heldigvis ;) ) ikke noe "måha" her hos meg. De få jeg har fått i gave opp gjennom årene, står pent i bokhylla og blir sjeldent eller aldri åpnet, annet enn når jeg en sjelden gang skal bake, eller har glemt hvor mye ovnen skal stå på, når jeg skal steke ei steik. Jeg blar like fort over oppskriftssidene i ukeblader, som jeg blar over fotballsidene i avisa xx( Så jeg må tilstå at jeg står over denne også.
Beklager Gunda, jeg tviler ikke på at boka er fin og bra, men den vil neppe bli brukt, den heller og bokhylla er allerede full ;)

Man Aug 29, 2011 21:35

Kokebøker av noen jeg kjenner må jeg bare ha! Og, attpåtil er den akkurat slik jeg vil ha den. :D

Lå i postkassen i dag! :jump:

Man Aug 29, 2011 22:41

Skal absolutt sjekkes ut. Begynner å bli lenge siden sist jeg kjøpte meg ny kokebok nå, og jeg kjenner behovet for å få skaffet noe nytt trenger seg på. Ser absolutt til å være litt i ny gate ift de jeg har fra før i tillegg til interessant og veldig riktig ift hva jeg har behov for nå. Og ekstra stas når forfatteren er litt kjent også. :D

Man Aug 29, 2011 23:10

Takk for skryt! Eg er litt overvelda, ein fjern slektning fortalde meg akkurat at ho hadde bestilt ti stykke til signering på onsdag! :-o Eg må trene venstrearmen, og for all del ikkje gløyme signeringsbrillene... Jada, eg byrjar dra på åra. :-) Så kjekt at dokke likar boka, dokke som har brukt pengar på den! :gruppe:

Tir Aug 30, 2011 6:16

Fikk den i går! En utrolig flott kokebok, ja. I mitt tilfelle blir den sendt videre til min eldste sønn som skal flytte på hybel for første gang. Han ble kjempeglad, Gunda :klem:

Tir Aug 30, 2011 10:08

Så flott, krepsemor, han er midt i målgruppa! :-)

Ons Aug 31, 2011 11:20

No har bøkene til toveve, AaseG og mange fleire gått i posten! (Forlaget lurer på korleis det kan ha seg at eg har så mange som vil bestille over heile landet. Dei skulle berre visst. :-))

Alt godt, Gunda

Ons Aug 31, 2011 11:34

Gundad skrev:No har bøkene til toveve, AaseG og mange fleire gått i posten! (Forlaget lurer på korleis det kan ha seg at eg har så mange som vil bestille over heile landet. Dei skulle berre visst. :-))

Alt godt, Gunda

:lol: :lol: Superdupert :jump: :jump:

Ons Aug 31, 2011 12:21

Min kom i går! :)
Lekker bok, med greie instruksjoner, jeg melder meg på i hyllingskoret!
Jeg har skumle planer om å skaffe en til musikeren i neste omgang - men eksemplaret med signatur og hilsen får han ikke!

Ons Aug 31, 2011 14:23

Du kan bestille ei av meg, Berit, så får du signatur uansett. :-)

Man Sep 05, 2011 22:19

Tusen takk for flott bok! - og spesielt hyggelig med hilsen i boka! :) Oppskriftene skal prøves litt etter litt.

Tir Sep 06, 2011 8:04

Bok i postkassa mi også i går :mrgreen: Har ikke rukket å studere så mye ennå, men den ser veldig bra ut. Første oppskrift skal testes i dag ;)
Skriv et svar