Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose
orm skrev:Har ikke tenkt å hive matbøtta, men den er nok en del mindre enn bokahsibøtta så ikke egnet som mellomlagring. Var ute og klippet noen germanicairisblader i dag og tok i varmkomposten. Får se det litt an før jeg investerer. Fikk en femsifret regning på rørleggerarbeide nylig. Lekkasje på varmtvannsrør i kjelleren. De var og stengte varmtvannet julekvelden og gjorde resten 2. januar, så jeg har levd som i gamle dager i jula. Betonggulv m. sluk så dette var bare rør og arbeide.
Runegutt skrev:mellomlagringa skal være liten. skal tømmes i bokashibøtta hver kveld.
Nienna skrev:Imponerende. Er det den tredje bingen? Komposterer du hageavfall i varmkomposten også?
Nienna skrev:Jeg skulle gjerne hatt en varmkompostbinge. Det tar jo lang tid i kaldkomposten som jeg lar naturen ta hånd om. Men vi har rett og slett ikke nok matavfall. Kun eggeskall, kaffigrut og det som blir vraket fra rå grønnsaksaker. Ser heller ikke poenget med en bokhasibøtte for så lite. Vi er bare to i husholdningen.
Kvistkvernen min sa takk for seg i fjor. Enda den var lite brukt på grunn av støyen den laget. Det ble med andre ord "mye skrik, og lite ull". Men det er mulig at jeg kjøper meg en ny. Fersk flis er supert til dekke jorden i jordbærbed med.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester