Weinbergsnegle??

Kompost, samplanting, grønngjødsel og annen type gjødsel - mao. alt som gir grunnlaget for en sunn, frisk hage.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Weinbergsnegle??

Innlegg krokupan Søn Jun 02, 2019 21:11

Bilde

I kveldinga oppdaga eg denne skapningen. Vel 10 cm lang, og huset noko større enn ei valnøtt. Om eg trur rett så er det ein weinbergsnegle, og då er det vel ikkje så mykje å ta på veg for. Den skal ikkje finnast i vår del av landet, men det veit den nok ikkje om. Har nokon negative erfaringer med denne sorten?
krokupan
Har snakketøyet iorden, ja

Re: Weinbergsnegle??

Innlegg orm Søn Jun 02, 2019 22:11

Kan det være en som har rømt fra oppdrettsanlegg? Disse er jo spiselige.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg krokupan Man Jun 03, 2019 16:55

orm skrev:Kan det være en som har rømt fra oppdrettsanlegg? Disse er jo spiselige.

Kjenner ikkje til oppdrett i vårt område, Men eg har møtt fleire som har sett dei langs heile kysten. Eg trur faktisk at vi har ein spreidd bestand som vi ikkje ser så mykje til. Folk frå kontinentet seier at dei lever av rotnande plantedeler, og då trur eg vi skal kunne leve godt saman.
Så lenge eg har alternativ mat så skal ikkje desse på mitt matbord.
krokupan

Innlegg orm Ons Jun 05, 2019 12:35

Held dei seg unna det som er friskt og grønt er det jo greit. Mogleg dette er restaurantmat. Veit ikke om dei serverer det her heime, men les om ei som tenke på å avle desse for sal og det var i Noreg. Litt utenkjeleg for dei fleste her å eta desse vil eg tru.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Økologi i hagen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester