Skift til PC-stil
-til nytte og hygge i hagen.
Skriv et svar

Man Jul 14, 2008 8:14

Kjempe fint. Koselig med benk i hagen :) Dere har virkelig gjort en kjempe jobb :star:

Man Jul 14, 2008 8:55

Åhhh....så fint det ble!!! :)

Man Jul 14, 2008 16:05

Ja det ble veldig fint. Gøyt med før og etter bilder så mye lettere å få gode tips da :shock:

Ons Jul 23, 2008 12:28

Tusen takk igjen for fine kommentarer :D !

Er det frekt å spørre om noen har gode råd?

Det skorter ikke på gode råd her inne. Sikkert mange som har gode idéer for fine inngangspartier!
Det lille jeg kan si er at om du vil legge brostein slik som vi har gjort her, så er forarbeidet det som tar lengst tid. Selve steinene la jeg selv på en halv dag, og det var ikke særlig vanskelig. Da hadde vi leid hoppetusse/platevibrator og planert på forhånd.

Heisann Soleien!

Ons Jul 23, 2008 19:41

Jeg skal få tatt noen bilder og lagt ut, slik at det er lettere å se det ferdige resultatet for seg. Det er dog et ganske stort område. Jeg har tenkt å brosteinlegge. Har gjort det før, heldigvis, så jeg vet hva jeg går til.
Kjempefint at så mange legger ut bilder til inspirasjon til oss nybegynnere! ;)

Tor Jul 31, 2008 19:08

Åååh, så fint! Har du virkelig lagt brostein selv? Jeg har også lyst på skifer eller sementstein på gårdsplassen. Nå har vi grus-med-gress, og det blir liksom aldri presentabelt. :roll: Men - ser for meg at jeg må selge huset for å finansiere det...
Skriv et svar