Tips: gratis fotoalbum på nett.

Spørsmål og innlegg som angår fotografering i hagen.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Innlegg Lissa Ons Jul 26, 2006 17:39

ja, jeg vet... de er jo ikke farlige, men guud så irriterende! :x
men nå tror jeg vi legger denne død før vi blir klippet ut av tråden! :lol: litt off topic her! :oops:

noen som vet hvor lenge det er til en eventuell oppdatering slik at vi slipper å tenke på dette problemet? :)
Venter på at en ny hage skal finne meg..... er hageløs!
Brukerens avatar
Lissa
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg Cherie Ons Aug 15, 2007 20:37

Er det nokon som har erfaring med Photobucket?
Med helsing Cherie

"Dersom du vil at draumane dine skal bli verkelege, må du først og fremst sørge for å vakne!"
Cherie si dagbok
Brukerens avatar
Cherie
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg Iris Tor Aug 16, 2007 7:36

Jeg bruker photobucket, og synes det fungerer helt fint! :)
Hilsen Marit

Cura ut valeas - Take care

Hjemmeside

Hageblogg
Brukerens avatar
Iris
Hagegal
Hagegal

Innlegg litami Tor Aug 16, 2007 7:49

Jeg har også photobucket og er veldig godt fornøyd med det.Veldig greit når en skal legge ut bilder eller legge en link til bilder noen steder.
Brukerens avatar
litami
Har snakketøyet iorden, ja

Innlegg Inger Karin Tor Aug 16, 2007 8:50

Lissa skrev:noen som vet hvor lenge det er til en eventuell oppdatering slik at vi slipper å tenke på dette problemet? :)

Litt sent svar kanskje, men...
Dere slipper aldri å tenke på "dette problemet". Selv om IK og oyhovoft nå er i full gang med å finne en løsning på problemene med hagegals fotogalleri, så er jo det kun ment for hagerelaterte bilder. Det vil derfor alltid være behov for andre løsninger for album - for de aller fleste. Flott at dere diskuterer det :D
Brukerens avatar
Inger Karin
Hagegal
Hagegal

picasa er et godt valg (syns eg!)

Innlegg sverre Tor Aug 16, 2007 11:04

Jeg bruker picasa til mine bilder på nettet, det er et enkelt program som viser bildene på mine hardisker, og samtidig kan du opprette et web album som piublisere bildene.
http://picasa.google.com/
pr idag har du en (1) gb :D med gratis lagrings plass (du kan kjøpe større plass om du vil det)

Enkelt og greit og bruke. Anbefalast. ;)
Brukerens avatar
sverre

Innlegg blomster-Kenneth Fre Jun 06, 2008 23:29

Er det noen flere hagegale som har Photobucket? Eventuelt hvilke erfaringer har dere med programmet?

Jeg har tenkt til å joine photobucket, men lurer først på det som jeg skrev ovenfor og for det andre, så lurer jeg på om det er greit jeg bruker "blomster-Kenneth" som brukernavn der også? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg ønsker å vite det, så jeg ikke gjør en feil. :oops:

Jeg har aldri brukt albumet til hagegal, enkelt og greit fordi bildene tar veldig lang tid å laste opp. Dessuten må jeg redigere på bilde for å få mindre størrelse på bilde, og det synes jeg virker noe tungvint. I alle fall for meg som er "grønn" på det meste innen data.. :mrgreen:

Håper på positive svar, og først og fremt ønsker jeg å vite hva dere mener om photobucket og om jeg kan bruke blomster-Kenneth som brukernavn der hvis det blir aktuelt å joine! :)
Hilsen blomster-kenneth
blomster-Kenneth
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Forrige

Gå til Fotorommet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest