Automatisk vanning

Mykje lys og mykje varme.
Om drivhus og plantene vi har der.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Automatisk vanning

Innlegg Nygrønnsak Ons Feb 08, 2017 17:33

Ønsker meg automatisk vanning i drivhuset mitt, men aner ikke hva jeg skal satse på :( Har ingen erfaring med slik, så håper at noen her inne har et par gode råd ;) Har et Juliana compact 8,2 m2
Nygrønnsak
Lite snakkesalig bruker. Ennå.

Re: Automatisk vanning

Innlegg blys Ons Feb 08, 2017 19:21

Det fins sikkert mykje flotte løysingar for automatisk vatning i drivhus.
Då eg skulle velge automatisk vatning i mitt drivhus hadde eg 2 krav.
1. Eg ville ikkje ha vatn ståande under trykk i drivhus.
2. Systemet skulle vere enkelt, fleksibelt og kunne utvidast.

Eg landa på eit solcelledreve vatningssystem, der eg har 200 l vatn i plasttønne utanfor drivhuset.
Eg kan med ei solcelledreven pumpe dryppvatne 24 x 20 l potter. Når det er mykje sol og varmt og plantene treng mykje vatn er det mykje straum, medan på gråversdagar er det mindre straum, men då treng plantene mindre vatn.
Pumpa går kvar 3 time så lenge den har straum og kan regulerast i 5 trinn.
Systemet har eg kjøpt hjå Impecta.

Eg har hatt systemet i ein sesong og er nøgd, men det fins sikkert mange fine system med avansert styring.
Du får sikkert mange andre tips.
blys
Har snakketøyet iorden, ja

Innlegg pos Man Feb 27, 2017 9:20

Hei! Jeg kjøpte slike selvvanning system på Grønt Focus (Easy 2 Grow). Det er blitt et mareritt, jeg får gråskimmel vært år. Det blir sagt at undervanning ikke er så bra fordi en blir ikke kvitt saltene i jorda. Og så tror jeg ikke at det gir nok vann når plantene trenger det. Noen andre som har erfaringer med Easy 2 Grow? Jeg tror jeg må kjøpe et slikt soldrevet anlegg som de selger i Sverige på Impecta https://www.impecta.se/sv/artiklar/sold ... m-c24.html
MVH POS
pos

Innlegg BlomsterFin Søn Mar 12, 2017 10:37

Jeg har også erfart at "easy 2 grow" gir gråskimmel og lite vekst på plantene. Jeg tror slike system krever mer sol og varme enn vi har her på Vestlandet. Det ble iallefall for vått klima i drivhuset mitt. Jeg kjøpte vanningssystemet til Gardena,med timer som vanner med jevne mellomrom. Det fungerer fint så lenge alle dysene og slangene er åpne og tilkoblet skikkelig. Er ikke superfornøyd med dette,men bedre enn å vanne selv hver dag☺
Brukerens avatar
BlomsterFin

Innlegg reidunn Søn Apr 16, 2017 21:10

blys skrev: Då eg skulle velge automatisk vatning i mitt drivhus hadde eg 2 krav.
1. Eg ville ikkje ha vatn ståande under trykk i drivhus.
2. Systemet skulle vere enkelt, fleksibelt og kunne utvidast.

Eg landa på eit solcelledreve vatningssystem, Systemet har eg kjøpt hjå Impecta. Eg har hatt systemet i ein sesong og er nøgd, men det fins sikkert mange fine system med avansert styring.

Eg har ikkje investert i vatningssystem enda trongen er stor. Eg vil heller ikkje ha vatn under trykk ståande om eg er borte nokre dagar. Det var kjekt å høyre at du har gode erfaringar med Impecta sitt system - eg har tenkt på det med størs kapasitet, for eg har betonggolv i drivhuset.
Eg har ikkje bestilt nett fordi eg ikkje har kome i kontakt med nokn som hadde prøvd det. Bestilte du pr postordre? :D
reidunn
Brukerens avatar
reidunn
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg blys Man Apr 17, 2017 6:33

Ja, eg bestilte på nettet, trur ikkje Impecta har fysisk butikk.
Eg bestiller mykje frø hjå Impecta heile året og har har god erfaring, aldri noko tull.
Når ein handlar frå utlandet må ein betale frakt, men også moms og toll for alt over kr 350,-.
Impecta pleier å ha sommartilbud på vatningsanlegget, så dersom du har tenkt å kjøpe er det lurt å undersøke via mail til dei om det blir tilbud i år og.
Eg har svart på pm-en din Reidunn og vedlagt bilete av anlegget.
blys

Innlegg kinegal Man Mai 15, 2017 21:02

Hei. Jeg har handlet vanningsystem med automatisk timer fra Hagorama (http://www.hagorama.no). Fungerer glimrende! Var rimeligere enn garden sitt også.
kinegal

Gå til Drivhus

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest