Erfaringer med kløver drivhus...?

Mykje lys og mykje varme.
Om drivhus og plantene vi har der.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Erfaringer med kløver drivhus...?

Innlegg Gorgon Tor Apr 27, 2017 22:48

Hei! Noen som har erfaringer med Kløver drivhus? Vurderer et slikt et type Orangerie, men vil gjerne høre om noen har erfaringer med merket/typen? https://www.byggshopper.no/drivhus/driv ... m-306.html
Takknemligfor svar, vårkløa begynner å bli stor...!
Brukerens avatar
Gorgon
Lite snakkesalig bruker. Ennå.

Re: Erfaringer med kløver drivhus...?

Innlegg tanehage Ons Jul 05, 2017 13:41

Jeg har i hvert fall veldig dårlig erfaring med selgeren. BYGGSHOPPER.NO! Aldri bruk den! Absolutt useriøs.
Jeg betalte for drivhuset 27.04. skulle fått den i løpet av 4-6 uker. Nå har det gått mer enn 10 uker, men de bare lyver hver gang at de vil sende det i morgen, eller har allerede sendt det i går. I dag pratet vi med en ny person, fordi den som lovde å sende det i går var på ferie i dag. Ny løfte- i morgen. Det ser ut at jeg aldri for drivhuset mitt som jeg betalte 10 000 nok for. :evil: :evil: :evil:
tanehage

Innlegg Hage Christian Tor Okt 05, 2017 7:05

@tanehage fikk du levert drivhuset ditt? Jeg vurderer nemlig å kjøpe et drivhus av dem (Byggshopper.no) med levering i Mars 2018. For
å få best pris ønsker de at jeg. Betaler 5000.- i forskudd.

Mvh
Hage Christian
Hage Christian

Innlegg Hanne67 Tor Okt 05, 2017 18:52

Forskuddsbetaling høres ikke bra ut, og spesielt ikke med de erfaringene @tanehage har med leverandøren.
Brukerens avatar
Hanne67

Innlegg Gorgon Ons Okt 11, 2017 14:45

Jeg droppet tanken på dette drivhuset etter tilbakemeldinga jeg fikk her. Er vel en del useriøse i dette markedet ser det ut til, og noen forskuddsbetaling her ville ikke jeg ha lagt meg ut på... :?
Brukerens avatar
Gorgon

Innlegg Gorgon Ons Okt 11, 2017 14:47

...så en takk til tanehage som la inn en advarsel - kjøpte et Helios senior i stedet. Blir nok fornøyd når jeg nå snart endelig får det opp!
Brukerens avatar
Gorgon

Innlegg tanehage Tir Okt 17, 2017 11:02

Hei,
Jeg har fått den til slutt på slutten av juli, av leveringsfrist var i begynnelsen av juni. Det var flere telefonsamtaler med løgn og løfter. Til slutt sa jeg at jeg ville melde dem som useriøse på alle mulige steder på nettet både på finn.no og facebok og da kom drivhuset om et par dager.
Så drivhuset er installert i hagen nå, kvaliteten er tilsynelatende bra, unntatt at en av åpnere fungerer dårlig. Vi får se på etter vinteren.
Kanskje er det greit å kjøpe noe der de holder til i Halden, men for min del aldri mer på nettet med denne selgeren.
tanehage

Innlegg Hage Christian Man Apr 09, 2018 17:39

Jeg tok sjangsen å betalte 5000.- i forskudd. Drivhuset ble levert som avtalt nå i etter påske 2018 . Selger kommuniserte utmerket med meg rundt betaling og levering..... ingen overraskelser, og var egentlig aldri redd for å ikke få det levert. Betalte restfaktura ved levering.
Hage Christian

Innlegg Gundad Man Apr 09, 2018 20:55

Så bra at det ordna seg. Ting kan jo gå skeis, men synd at ein må "slå seg vrang" som tanehage måtte for å få det som var avtalt.
Alt godt - min blogg om alt det gode i livet
Brukerens avatar
Gundad
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg Andy Fre Mai 11, 2018 13:41

Jeg betalte forskudd på nesten kr 30.000,- for et lysthus i forrige uke, og ble veldig stresset når jeg så denne linken etter at jeg hadde betalt. I dag fikk jeg (som avtalt med byggshopper.no) bekreftelse fra postnord om at pakken var sendt. Puster nå lettet ut.

Kjedelig for de som har ventet lenge på sin leveranse, men jeg fikk hvertfall min i rekordfart :)
Andy

Innlegg grønne emil Tir Jun 05, 2018 21:28

Veldig fornøyd med denne leverandøren. Fant kløver drivhus modell Larvik i sort ute på finn.no til annonsert pris 29.900.-
Etter samtale med kona så bestemte vi oss å gå for dette drivhuset fra Byggshopper.no pluss base til 2500.-. Selger anbefalte oss også 4 automatiske lukeåpnere til de 4 taklukene på drivhuset. tok også med dette. Samlet kom dette drivhuset med tilbehør på rundt 33 tusen kroner. Noe jeg mener var en veldig god pris da meg og min kone hadde tittet lenge på drivhus og gikk i gjennom flere leverandører på finn.
Jeg hadde en veldig god opplevelse med både selger og de gutta som var på lageret. Drivhuset hentet jeg selv med henger på lageret hos Byggshopper 2 dager etter jeg betalte.

Selve monteringen tok tid men med norsk bruksanvisning man kunne laste ned fra hjemmesiden deres så var dette veldig enkelt å forstå. Men hadde aldri montert drivhus før så var ganske uerfaren på dette område. Alle glass/polycarbonate, deler og skruer hadde ingen mangler eller skade.

Nå har drivhuset stått oppe i litt mer enn en uke og jeg er strålende fornøyd med kvalitet. Servicen var også utmerket fra både selger og gutta på lageret.

Synd og uheldig for dere som hadde en dårlig opplevelse med denne leverandøren. Men jeg er veeeldig fornøyd.

Etter min erfaring med Byggshopper.no og kløver drivhus så anbefaler jeg sterkt disse videre :big:
grønne emil

Innlegg Hagerune Tir Jul 31, 2018 21:04

Jeg har også kjøpt et kløver drivhus av typen Larvik hos byggshopper og var veldig fornøyd med kjøpet. Jeg hentet selv på lageret utenfor Tønsberg og det gjorde nok ting litt enklere. Jeg fikk en elektronisk faktura når jeg hentet drivhuset. Kjapt og enkelt. Alt fikk plass på en litt stor henger som dere ser på bildet. Jeg var også uheldig og fikk et glass som var knust under transport, men dette ble erstattet i løpet av en uke.
Selskapet startet opp for bare to år siden og jeg forsto det sånn at de hadde litt «voksesmerter» i starten, men jeg tror de begynner å få orden på dette nå.
Gleder meg til å sette opp drivhuset :D
Bilde
Hagerune

Innlegg Mayzen Ons Aug 01, 2018 9:18

Hei!
Jeg holder på å montere et kløver drivhus nå, modell Larvik. Er kommet til vinduene. Lurer på hvordan gummilist-bunt som er med, skal monteres. Det sier bruksanvisning ingenting om...
Mayzen

Gå til Drivhus

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest