Frøsanking til frøboksane

Frøsåing, deling, stiklinger, avleggere - det blir aldri nok, gjør det vel?

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Frøsanking til frøboksane

Innlegg Amfjell Ons Sep 06, 2017 8:23

Eg skriv dette her slik at dei som er tilfeldig innom kan sjå det og ikkje berre medlemar av forumet. Kanskje det kan inspirere fleire til å verte med.
Det er forlengst tid for frøsanking og eg er godt igang. Hugs på å samle frø til frøboksane som snart er klare for rundtur i heile landet frå nord til syd og vest til aust.
Amfjell
Har snakketøyet iorden, ja

Re: Frøsanking til frøboksane

Innlegg Hanne67 Ons Sep 06, 2017 11:29

Hva er de frøboksene? Blir de sendt rundt til de medlemmene som både ønsker frø og har frø å gi bort?
Brukerens avatar
Hanne67
Lite snakkesalig bruker. Ennå.
Lite snakkesalig bruker. Ennå.

Innlegg Amfjell Ons Sep 06, 2017 11:59

For dei som er nye på Hagegalforumet og som har lyst til å vere med så ikkje nøl med å melde dokke på. Dette er billeg moro. Krav for å vere med og som eg kjem på i farten er omlag slik:
Du må ha bytefrø, men det er ikkje forseint å gå ut i hagen og plukke modne frø, merke dei godt helst med botanisk og norsk namn. Så må frøa tørkast godt før du har dei i eit høveleg pose, kaffifilter går godt an. Nokre brettar sine eigne posar. Du kan ha alle frøa av ein sort i ein pose, så kan mottakarane forsyne seg og lukke att.
Så må du ta vel imot frøboksen når han kjem, inviter gjerne andre du trur er interessert med på frødykk.
Tommelregelen er at du skal legge innatt omlag like mykje eller gjerne meir enn du tek ut.

Vi har tre boksar med assortert utval, stauder, to-årige, sommarblomar og grønsaker.
Amfjell

Innlegg timanna Ons Sep 06, 2017 21:45

Byttefrø kan også være kjøpte frø! Feilkjøp, altformange-kjøp og sånne som du innser at du aldri kommer til å få sådd likevel ...
Da er det kjekt om noen andre kan få glede av frøene. Og de fleste er spiredyktige langt over datoen på posen. :)
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg Vigdis Tor Sep 07, 2017 10:02

Jeg blir dessverre litt passiv fordi jeg ikke vet hvilke frø som er frøekte, dvs at nye frøsådde planter blir som morplanten. Er det noen som kan liste opp de frøekte? :)
Brukerens avatar
Vigdis
Svært skravlete bruker
Svært skravlete bruker

Innlegg timanna Tor Sep 07, 2017 11:26

Det er ikke så farlig om du ikke er sikker på om de er frøekte, bare du skriver det på posen! :)
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Formering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester