Hager du kan besøke i Hedmark

Åpne hager og spennende frittstående hagebutikker som er verd et besøk

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Hager du kan besøke i Hedmark

Innlegg Line Ons Apr 23, 2014 8:28

*HildeG: Moelv. Telefonnummer: ______Jeg tar gjerne imot besøk i en nokså lurvete hage, og gjerne av noen som kan gi meg noen gode råd om hva jeg skal gjøre med det nedgrodde området hvor jeg har felt noen store trær... Jeg har fortsatt mange fine og severdige roser, og mye assortert ugras...Det koseligste er jo å skravle og utveksle planter, synspunkter og erfaringer...

*ElisabethS: Åsmarka. Tlf _____ . Her er det også kaos, hagen deles med en 10 år gammel valp, en rampete katt og 2 viltre (og veeeldig hjelsomme) unger, og består av mange pågående og uferdige prosjekter (og mange prosjekter er foreløpig kun i eget hode). Jeg har store ambisjoner om en ryddig, nydelig hage hvor alt er under kontroll - både planter og navn, men det er nok veldig langt fram i tid. :lol: Men å få hagegale på besøk er alltid hyggelig, og ikke minst får man alltid mange råd og innspill og også ekstra arbeidslyst av sånne besøk. Jeg har også masse kaffe og te stort sett og synes i grunnen det bare er trivelig om noen ønsker å ta seg en tur innom.

*Sarepta: Lundersæter i Kongsvinger kommune, og telefonnummer er 915 84 770.
Brukerens avatar
Line
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Hager åpne for besøk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest