Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose
ankis skrev:Jeg har også nettopp montert dette. Jeg var alene og brukte 2 dager, men det gikk egentlig ganske greit da jeg først kom i gang. Det lønner seg å motere sokkelen først og så montere huset på den, jeg festet beslagene som skal holde huset fast til sokkelen kun i hjørnene samtidig med at hjørnene ble montert. Jeg støttet også midlertidig hjørnene med tverrstagene. Det lønner seg også å sette på den breie lista som skal være øverst på langsidene tidlig, for å få litt stabilitet, bare husk å prøve med takrennene som skal tres i den slik at du får den riktig vei. Det er også viktig å få nok skruer ned i slissene i hjørnene slik at du slipper å ta opp hjørnebeslagene flere ganger slik jeg måtte. Er det noe du lurer på så hjelper jeg gjerne.
petruska skrev:Hei, jeg ser at ditt drivhus er nesten helt lik den jeg skal montere, jeg fant ut at hjørnelistene (nr.7) ikke stemmer med det som står på bilde, du skal kunne sette inn skruene i to rad der (mot to sider), men disse listene mangler en rille, jeg lurer på om du traff på liknende problem og om det lar seg montere likevel eller må jeg kreve tilsending av nye lister?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester