Drivhus - kva type?

Mykje lys og mykje varme.
Om drivhus og plantene vi har der.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Drivhus - kva type?

Innlegg blys Tir Mai 05, 2015 15:22

Ny i "grønsaksfaget" og balar no med både plass og ok forhold inne for mine frøsådde planter.
Skjønar at eg må vurdere å gå til innkjøp av eit drivhus.
Men etter nokre rundar på nettet så skjønar eg at det er eit hav å velje mellom - både bra og dårlege drivhus.
Størrelse er ein ting - her gjeld vel rådet om å ikkje kjøpe for lite drivhus når ein fyrst kjøper.
Eg bur vindutsett, med kraftige kastevindar - så drivhuset må vere kraftigt og tåle vind (vind er ein av årsakane til at drivhus ikkje vart kjøpt i fjor).
Drivhuset skal vere mest mogeleg praktisk.
Det er så mange på forumet som har drivhus, så det hadde vore fint om de kunne reklamere for dei beste.

Spørsmål:
Er det best med plater med glas eller plast (heiter vel polikarbon)?
Kor tjukke bør platene vere?
Kva er lurt å tenkje på før bestilling - kva har de angra på med det drivhuset de har kjøpt?
Har kika på Gartnerteknikk som leverandør - virkar som det er kvalitet, nokon med erfaring med ulike drivhus frå denne leverandøren?
Andre leverandørar/drivhus som er ordentlige og tåler vind?
Kva med innredning - kven leverer beste løysingar av dette?

Håpar de røynde drivhusfolk kan gje med nokre tips.
blys
Har snakketøyet iorden, ja

Re: Drivhus - kva type?

Innlegg timanna Tir Mai 05, 2015 21:20

Gartnerteknikk har veldig gode og solide drivhus. Jeg har "Rose 3" og er veldig fornøyd. Det har 8mm plater, og isolerer godt, de tåler også masse snø på taket. De har mye fint til innredning, jeg har hyller og undervanningsbrett som fungerer helt supert. Det eneste negative er at det bare er en lufteluke, det blir for lite når det blir skikkelig varmt om sommeren. Men jeg setter opp dør og bakvindu, så det går greit. En annen dum ting er at drivhuset er for lite ...
Anbefales! :mrgreen:
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg BlomsterFin Ons Mai 06, 2015 0:21

Jeg har drivhuset "solid" fra Hobbydrivhus. Jeg kjøpte dette fordi jeg bor utsatt til for vind ved Stadthavet. Det har stått som fjell i alle stormene som har vært. Ulempen med Hobbydrivhus er at de har en,i mine øyne,merkelig portopris for tilleggsutstyr. Jeg skulle kjøpe noen skruer der til ca en femtilapp. Portoen var på flere hundre kroner! De har fast pris på porto uansett str på vare. Det trekker litt ned.. Men selve huset er jeg fornøyd med.
Brukerens avatar
BlomsterFin

Innlegg blys Lør Mai 09, 2015 7:52

Takk for delte erfaringar. I allefall er 2 stk nøgd med drivhuset sitt.
Eg tek med meg at fleire lufteluker er viktig.
Ser at hobbydrivhus også har type Luxus som er eit hakk betre mot ver og vind enn type Solid - eit godt alternativ.
Nokon som har erfaring med drivhus frå Lyse Rom?
Er framleis usikker angåande dette med om herda glas er betre enn polikarbonplater? Og kva tjukkelse på platene ein bør ha.
blys

Innlegg heiditr Lør Mai 09, 2015 8:42

Eg kjøpte 10 mm polykarbonat, tenkte mest på isolasjon (tidleg vår/haust ) og at eg mest sannsynleg slipper å ha oppe skyggegardiner om sommeren. Det å sitte i drivhuset og kikke ut er ikkje aktuelt, ingen utsikt der det er.

Antall lufteluker var viktig, så gikk for 4. Mest mulig kvadrat for penga (minimum 10, var beskjeden eg fikk).

Endte opp med å kjøpe eit "svenskehus" Avena frå hhobbyvaxthus. Monterte det på 40 cm høg ringmur i haust, so har ikkje den store erfaringa. Det har tålt dei stormane vi har hatt sidan oktober utan problem, er nøgd så langt.

Enkelt å montere. Frakt gikk greit og hobbyvaxthus har svart veldig kjapt og greit på dei to spørsmåla eg hadde. No får tida vise om vi har gjort eit godt valg :)
Brukerens avatar
heiditr
Lite snakkesalig bruker. Ennå.

Innlegg achennum Man Mai 11, 2015 18:39

Hei

Har maxi 4 fra willab garden. 10 m2. Er for lite. Skulle hatt 50m2. Liker at det er glass. Tror ikke det er noe bra hvis du bor sted med mye vind eller snø, men helt greit i oslo.

Affen
achennum

Innlegg Karisan Man Mai 11, 2015 20:48

Vi har et 'Luxus' fra hobbydrivhus. Det skulle være det mest solide de hadde. Jeg har hørt nok om drivhus som forsvinner i høststormen, og ønsker ingen reprise. Her er nok snømengden et like stort problem. Nå har det stått i tre år, og tålt både tøff vind og store mengder snø, så vi er veldig fornøyde. Når det ligger over 30 cm snø, setter vi på vifteovnen ei stund, og arrangerer snøras ved å presse en finger mot takplatene . Det fungerer helt supert! Vi hadde plass til 12,5 m2, og det er selvfølgelig i minste laget. Jeg tror det blir for lite uansett, for mye vil ha mer... Huset var like greit å montere som ei pakke lego. Alle deler var på plass, og passa som hånd i hanske. Det er fire takluker, og det er litt snaut. Hele eller halve døra bør opp på solskinnsdager allerede tidlig på våren. Vi er veldig fornøyd med å ha døra på le-sida av drivhuset, da kan den stå oppe også når det blåser, uten at all varmen forsvinner. Automatisk lufting og vanning er jeg veldig glad for å ha, ellers blir vi alt for bundet. Det hender jo vi har lyst til å gjøre andre ting også.
Karisan

Innlegg blys Tir Mai 12, 2015 11:56

Takk for tilbakemelding om drivhus, type 'Luxus' og om fleire lufteluker.
Eg trur eg las at ein kunne bestille 2 ekstra lufteluker på dette drivhuset. Høyres mykje ut med 6 luker, men antageleg trengs det.
Har du brukt standard sokkel og støypt ned i papprøyr i hjørnene? Sokkelen er vist ikkje inkludert, men må bestillast i tillegg, stemmer ikkje det? Fint å høyre at det er so enkelt å montere. Eg fører det på plussida.
Dør på leside var og eit godt tips.
Angåande størrelse - så vil vel ein alltid kunne ynskje større plass, uansett kor stort ein kjøper. Eg trur det vert 12 - 14 kvadrat på meg.
blys

Innlegg orm Man Mai 18, 2015 15:28

Skal ikke mene noe om husene du får kjøpt i dag, for mitt er gammelt. Har du mye snø og er avhengig av å få opp døra på vinterstid, er det lurt å kjøpe drivhus m. vanlig hengslet dør, altså ikke slik dør som går på skinner da disse lett kan fryse fast.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Innlegg blys Man Mai 18, 2015 15:33

Takk for tips. Her er det normalt lite snø og vi har barfrost. Det er kastevindane som er den store fienden.
blys

Innlegg blys Fre Okt 16, 2015 8:37

Då har eg endeleg bestemt meg for drivhus. Valet sto mellom Gartnerteknikk og Hobbydrivhus.
Eg valde Royale 16,8 m2 frå Hobbydrivhus. Bestilte no, då eg fekk tilbud om gratis levering og at prisen skulle gå opp med 10 000 neste år.
Det vart levert i går. Royale har værklasse tre og er det beste med hensyn til vind. Det har sidehøgd på 1,90, dobbel sidehengsla stalldør og 4 lufteluker.
Stort :shock: , men eg valde å høyre på dykkar anbefalingar om å ikkje kjøpe for lite drivhus.
Tusen takk for alle innspel i denne tråden.
Då er det berre å byrja puslespelet, når tomten vert planert og klar..
Håpar på ferdigstilling utpå våren neste år, for no set frosten ein stoppar for vidare grunnarbeid.
Dette vert kjekt - gledar meg :jump:
blys

Innlegg Nienna Fre Okt 16, 2015 11:58

Gratulerer :big: Du gjorde lurt i å velge et med litt størrelse. Det ser stort ut nå, men bare vent til du skal ha inn planter..... :) Nå har du mye hageglede i vente. Et drivhus forlenger sesongen i begge ender :)
Nienna
Hagegal
Hagegal

Innlegg blys Søn Okt 18, 2015 15:47

Takk for det.
MÅTTE berre få meg drivhus.
La ned mykje arbeid med tomatdyrking i år - 17 planter på friland. Det måtte berre gå dårleg med det kalde veret.

Elles tek eg framleis i mot gode råd når det gjeld prosessen som kjem.
Tenkte ikkje å legge inn straum og vatn, men har ikkje heilt bestemt meg. Kanskje lurt å legge inn eit røyr no ved grunnarbeid, slik at eg kan trekkje el. ledning seinare.
Litt skeptisk til vatn under trykk i eit drivhus dersom noko ryk.
Er det nokon som har synspunkt /råd på dette vert eg kjempeglad.
blys

Innlegg Villrose Søn Okt 18, 2015 18:18

Gratulerer :)
Jeg la inn strøm for å ha ekstralys + en frostvakt (samme som byggtørker) gående om vinteren. Den er også viktig om sommeren, som vifte for luftsirkulasjon.
La ikke inn vann, da jeg har utekran like i nærheten. Bruker mye selvvanningskar og undervanningsbrett. Blir jo mye bæring av vannkanner, men det går. Kan reise fra tomatene en drøy uke med mitt opplegg.
* * * Hagebloggen min * * *

Den som har en hage og en boksamlig, savner ingenting.
Cicero
Brukerens avatar
Villrose
Hjelper til
Hjelper til

Innlegg timanna Tor Okt 22, 2015 21:42

Jeg har ikke lagt inn strøm, men siden drivhuset er rett ved husveggen, har jeg en skjøteledning til vifteovnen. Den blir tatt inn om vinteren da! Ovnen sørger for at temperaturen holder seg over 10 grader, for tomater og sånt :mrgreen:
Veldig kjekt å ha strøm!
Brukerens avatar
timanna
Turbobruker
Turbobruker

Gå til Drivhus

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester