Hus for piggsvin.

Nyttige og koselige dyr i hus og hage.

Moderatorer: toveve, AnnePåLandet, Villrose

Hus for piggsvin.

Innlegg krokupan Tir Jul 20, 2021 18:32

Sist september fikk eg sjå kor flink piggsvina er til å ta brunsneglen, så eg planla ei hjelpande hand til ein talrik piggsvinbestand. Tre kasser vart snekra saman, og klargjort med cutterspon og tørt gras. Alt første natta var den eine kassa overteken av ein hanne, og han starta direkte på vinteren. Dei to andre vart brukte berre i kalde perioder.
I vår laga eg ei ny kasse, og denne vart kledd med stein og bygningsskum til isolasjon. Før taket var ferdig så flytta ei hoe inn, og den er der framleis.
Bilde

Bilde

Bilde
krokupan
Har snakketøyet iorden, ja
Har snakketøyet iorden, ja

Re: Hus for piggsvin.

Innlegg orm Tor Jul 22, 2021 11:11

Så fine kasser og så får dei beboare så snart. Her har eg ikkje sett dei på mange år, men no er det eitt her. Så er det slik at eg har ein schnauzer her og det var sjølvsagt ho som fann pinnsvinet. Har prøvd å halde ho inne el. i band ute når pinnsvinet er her. Er redd ho skal skade det. Førre kvelden sette eg hageslangen på ho da ho tek kuten så snart ho luktar ordet 'bad', men no var intoleransen for vatn tydelegvis gløymt og instinktet overtok. Vil jo så gjerne behalde pinnsvinet, men er redd det blir borte. Skulle vel hatt kasse eg og.
orm
Turbobruker
Turbobruker

Re: Hus for piggsvin.

Innlegg Nienna Tor Jul 22, 2021 21:15

Nå fikk jeg lyst til å snekre pinnsvinhus :) De så gode og trygge ut. Vi har flere pinnsvin her. Treffer på dem om kveldene når jeg er ute og jakter på brunsnegl. Har også sett unger ut på sommeren.
Nienna
Hagegal
Hagegal

Gå til Dyra våre

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester